Sklep Fotograficzny Accord Foto

kompakty cyfrowe  lustrzanki cyfrowe  obiektywy  konwertery  lampy bdz?yskowe  karty pamidz?ci-czytniki  filtry  torby-plecaki  akumulatory-dz?adowarki  statywy  dz?rodki czystodz?ci  dekle-osdz?ony  akcesoria

  Strona główna  | O firmie | Nasze referencje | Regulamin | Gwarancja | Reklamacje | Zwroty | Przesyłki | Kontakt
Szukaj
 Często zadawane pytaniaŚroda, 13 lutego 2008

Nigdy nie kupowałem w sklepie internetowym – od czego zacząć?

Zakupy są bardzo proste. Krótki przewodnik po naszym sklepie można znaleźć w artykule Jak kupować? Zachęcamy do jego przeczytania.

 

 

Nie miałem nigdy do czynienia z fotografią, jaki aparat wybrać?

Ilość oferowanych na rynku modeli aparatów cyfrowych jest istotnie tak duża, że nawet ludzie z branży nie zawsze nadążają za wszystkimi nowościami. Biorąc pod uwagę ilość modeli, oraz rozrzut cenowy wybór nie jest łatwy. Dla naszych Klientów przygotowaliśmy system pomocy. Zachęcamy do przejrzenia następujących stron:

- Twój Doradca oraz Twój Doradca cz. 2

- Kompakt czy lustrzanka

oraz innych artykułów z działów: Pierwsze kroki, Testy/Opinie.

 

 

Kiedy można spodziewać się zamówionego towaru?

O ile nie podano innej dostępności przy opisie towaru paczka wysyłana jest standardowo w czasie 1-3 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia przy wysyłce z pobraniem lub od momentu zaksięgowania należności przy wysyłce z przedpłatą. W przypadku firmy spedycyjnej towar jest najczęściej następnego dnia u Klienta. Przy wysyłce Pocztą Polską może to trwać nawet kilka dni. Weekendy znacznie wydłużają czas oczekiwania, ponieważ w soboty i w niedziele paczki nie są przewożone. Najkorzystniejszy moment na składanie zamówień to sobota, niedziela i początek tygodnia, ponieważ Klient może otrzymać wówczas towar jeszcze przed kolejnym weekendem. 

 

Prosimy zwrócić uwagę, że zamówienia złożone w piątek po godz. 12 oraz w soboty i niedziele wchodzą do realizacji od poniedziałku.

Jeżeli z przyczyn od sklepu niezależnych termin realizacji zamówienia mógłby się wydłużyć, Klient jest zawsze informowany o tym indywidualnie. Prosimy również zauważyć, że zamówienia niepotwierdzone nie są realizowane. Jeżeli Klient nie odpowiada na nasze maile i nie odbiera telefonu, zamówienie po kilku dniach oczekiwania zostaje anulowane.

 

 

Czy towar nie ulega uszkodzeniu w transporcie?

Wszystkie aparaty, obiektywy i inne delikatne wyroby pakowane są przez producenta w sposób zapewniający bezpieczny transport: styropianowe lub kartonowe wytłoczki, folie bąbelkowe itd. Dodatkowo wszystko pakujemy w tekturowe pudełka. Towar zabezpieczony jest przed przemieszczaniem wypełniaczami styropianowymi lub woreczkami powietrznymi. Całość zaklejona jest taśmą bezpieczeństwa. Jeżeli paczka nie nosi zewnętrznych śladów uszkodzeń, towar jest całkowicie bezpieczny. Dla pewności w każdym przypadku, a zawsze wtedy, jeżeli zauważysz ślady uszkodzeń opakowania, próby jego otwarcia lub inne niepokojące objawy, otwórz paczkę w obecności kuriera. W wypadku powstałych uszkodzeń lub braków w towarze kurier ma obowiązek sporządzić protokół. Tylko wtedy można skutecznie dochodzić odszkodowania od firmy kurierskiej lub poczty. W przypadku zaginięcia, lub uszkodzenia przesyłki w transporcie wysyłamy do klienta bezzwłocznie zamówiony towar po raz drugi nie czekając na zakończenie procedury odszkodowawczej, która może trwać nawet kilka miesięcy. 

 

 

Nie znalazłem informacji o kosztach transportu.

Należność za transport obliczana jest przez system automatycznie w zależności od wartości zakupionego towaru, oraz pośrednio od wagi paczki. Wszystkie przesyłki są zawsze ubezpieczone. Drobne przedmioty o niedużej wartości mogą być wysłane w kopercie jako list polecony. Przy odbiorze osobistym nie ma kosztów transportu.

 

Aby sprawdzić wielkość opłaty za transport w konkretnym przypadku, wrzuć do koszyka wszystkie interesujące Cię towary i przejdź do etapu "Złóż zamówienie". System wyliczy przewidywaną cenę transportu. Oczywiście niczego nie musisz kupować, zawsze można wybrać opcję "Powrót do koszyka", a następnie "Opróżnij koszyk". Ponieważ system oblicza należności w pewnych przedziałach cenowych czasem warto dokupić coś dodatkowego (np. torbę do aparatu) mieszcząc się w tej samej opłacie transportowej lub zrezygnować z jakiegoś drobiazgu, aby nie wejść w następny przedział cenowy.

 

Zachęcamy do korzystania z wersji z przedpłatą, która szczególnie przy wyższych kwotach jest zawsze tańsza. Przedpłatę można zrobić jako przelew z konta bankowego lub przekazem pocztowym. Wszystkie dane do przelewu Klient otrzymuje na fakturze pro-forma po złożeniu zamówienia.

 

 

 

Czytaj także Przesyłki - bezpieczeństwo, opłaty, czas realizacji.

 

 

Czytaj pozostałe Informacje.

 

 


do góry Wróć na górę strony

Wszystkie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym. Zawartość 'Accord Foto' stanowi zaproszenie do składania ofert. design i adaptacja:    | www.kcpr.pl