Sklep Fotograficzny Accord Foto

kompakty cyfrowe  lustrzanki cyfrowe  obiektywy  konwertery  lampy bdz?yskowe  karty pamidz?ci-czytniki  filtry  torby-plecaki  akumulatory-dz?adowarki  statywy  dz?rodki czystodz?ci  dekle-osdz?ony  akcesoria

  Strona główna  | O firmie | Nasze referencje | Regulamin | Gwarancja | Reklamacje | Zwroty | Przesyłki | Kontakt
Szukaj
 Gwarancja w praktyceCzwartek, 21 lutego 2008

Gwarancja jest dobrowolnym zobowiązaniem producenta, lub sprzedawcy które określa obowiązki gwaranta oraz uprawnienia kupującego w przypadku, gdy towar konsumpcyjny nie ma właściwości określonych w tym oświadczeniu. Zakres i długość gwarancji, oraz ewentualne sposoby i warunki usuwania wad (koszty i miejsce dostarczenia towaru, naprawa czy wymiana itd.) określa gwarant. Jeśli gwarant nie ustali inaczej termin na usunięcie wady wynosi 14 dni kalendarzowych.

 

Accord Foto nie prowadzi sprzedaży sprzętu używanego, naprawianego, demonstracyjnego lub z wyprzedaży. W związku z tym wszystkie towary sprzedawane w naszym sklepie objęte są pełną gwarancją producenta, lub polskiego dystrybutora. 

 

W Accord Foto każdy Klient otrzymuje fakturę VAT (imienną lub na firmę), paragon fiskalny, oraz druk gwarancyjny. W ostatnim czasie coraz więcej producentów rezygnuje jednak z druków gwarancyjnych i podstawowym dokumentem kwalifikującym sprzęt do bezpłatnej naprawy lub regulacji jest dowód zakupu (faktura) oraz numer seryjny wyrobu, który jest sprawdzany przez serwis pod kątem legalności pochodzenia danego egzemplarza. Klientów, którzy nabyli sprzęt poza autoryzowaną polską dystrybucją (często nieco taniej) może czekać niemiła niespodzianka w postaci odmowy bezpłatnej naprawy. Szczególnie duże problemy mogą wystąpić w przypadku sprzętu przeznaczonego na rynek amerykański i azjatycki.

 

Dokumenty jakie otrzymuje Klient w naszym sklepie (faktura, paragon fiskalny i dodatkowo gwarancja z numerem seryjnym wyrobu) uprawniają do bezpłatnej naprawy lub regulacji sprzętu bez pośrednictwa sklepu w serwisach firmowych danego producenta w całej Polsce, a w przypadku większych firm również na terenie Europy. Rozwiązanie takie jest korzystne dla Klientów, ponieważ skraca czas realizacji naprawy i pozwala na bezpośredni kontakt Klienta z serwisem. Jeżeli w konkretnym przypadku producent nie posiada serwisu firmowego w Polsce, zgłoszenia reklamacyjne prosimy kierować na nasz adres. Na stronie Serwis możesz znaleźć aktualne adresy serwisów firmowych w Polsce głównych producentów sprzętu fotograficznego. W razie wątpliwości prosimy o kontakt.

 

Obowiązek dostarczenia i odbioru (osobiście lub wysyłkowo) reklamowanego sprzętu do serwisu spoczywa na Kliencie. Coraz częściej gwarancja producenta jest typu door-to-door, co oznacza, że kurier zamówiony przez producenta odbiera i dostarcza bezpłatnie naprawiony sprzęt bezpośrednio do domu, lub biura klienta. Z tego powodu należy zawsze uzgodnić szczegóły wysyłki z serwisem przed wysłaniem paczki.

 

 

luty 2008

Czytaj pozostałe Informacje.

 


do góry Wróć na górę strony

Wszystkie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym. Zawartość 'Accord Foto' stanowi zaproszenie do składania ofert. design i adaptacja:    | www.kcpr.pl